fredag 24 juli 2009

PDOL med Melinda och Åsa :D

Åhh.. vaknade vi tre idag jag kunde inte sova för det var så varmt idag igen!-.-"
Så jag gick ner och la mig på soffan.. men jag somna ändå inte förän tio över sex.
När jag vakna så tog jag mig lite frukost och gick tillbaka till soffan.
När jag var klar med tandborstningen och det så förberädde jag mig inför pdol!
Då det bara var några minuter kvar till bussen skulle komma ides jag inte vänta nå mer så då gick jag.
Jag var lite tidig, men det går inte så ofta bussar till pite i vår by, så jag var tvungen att ta den.
Men det gjorde inget för dom kom ändå efter bara typ tio minuter.
Vi gick runt lite där.. och åkte bara en karusell! -.-" Melinda var så feg XD
Jag träffa hur många som hälst på stan som jag kände ;O
Det är såklart att jag köpte nått när jag var där, det jag köpte var: ett hellokitty halsband(Gul as gullig!) lila typ hår spray! Thaimat XD bäzza halsband<3 En åk biljett. Shutter Shades (rosa)
Efter att jag var med dom så for vi och handla på coop.
Då fick jag toning, så nu är jag mörk,mörk,mörk brun.<33 Jätte snyggt!
Mmm.. god middag, färsk pasta och typ nått lyxit kött! Yummy XD
Ja efter middan så tona jag håret..
Sen har jag inte gjort så mkt förutom att gå in på gsm en snabbis.
Pözz o kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar