söndag 26 juli 2009

Gårdagen..

Jag vakna vid nio tiden som vanligt, käka frukost o sånt.
Efter att jag var klar så ringde jag en kompis, å då for jag till henne.
Vi hade lust att gå på pdol igen, det gick ju eftersom dom skulle ändå till pite.
Jag köpte typ inget där förutom nån rem.
Vi var med en kille som vi känner som bor där i pite han(Emilio) och Robin .
Vi åkte bara en karusell :< Men det var kul ändå!
Den vi åkte heter Breakdance.
Jag hade vela åka Stardance, men min kompis varför yr också hade hon inte pengar kvar till en till biljett.
Det började regna och vi blev blöta så tess ville hem.
Vi var såklart med varandra efter det, men jag skulle ändå typ hem och äta efter bara tio minuter elr nått.
Det blev nå gott som vanligt!
Det var en sen middag så jag spela lite efter det.. o sen så blev det sent så jag gick o sov XD

Puss hejjs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar