torsdag 23 juli 2009

Heej!

Idag vaknade jag kring 8 men jag somna om sen så vaknade jag kring 9, det var så varmt i rummet så jag kunde inte somna om.
Sen gick jag ner och åt frukost och titta på tv:n.
Jag har inte gjort så mkt idag gick in på datorn och spela lite på gsm sen kom Oskar och Oliver till oss
.God lunch med räster från gårdagen tacos! Yummy! ^-^
Jag och familjen gick över till moster och kusinerna från Stockholm för att fika lite, det var ganska kul, vi busa lite och käka krusbär!
När jag kom hem så messa jag melinda sen hade jag inget att göra så jag spela på datorn, då brukar tiden alltid flyga iväg.
Efter det vare middag inget specielt, bara bacon i nån sås o pasta.
Sen tjata jag på mamma att jag vill tona håret choklad brunt! O JiPPi jag segrar, då ska jag nog tona håret i morgon efter att jag varit på pdol med Melinda och Åsa.
Ja nu sitter jag här och skriver och tänker på imorgon när jag ska på pdol med dom! <33
Det kommer att bli as kuul! <3
Nu ikväll ska jag inte göra nått vad jag vet, ska väll bara leva vidare!
Puzz hejjs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar